Polityka Płatności
Polityka Płatności dotyczy płatności za usługi oferowane przez 33-45 Krzysztof Tomaszczuk,
z siedzibą w Szczecinie przy ul. Ks. Warcisława 1 20c, kod pocztowy: 71-667, NIP: 856-171-40-89, e-mail: sklep@3345.pl
Opcje płatności
Płatności można dokonać za pomocą portalu internetowego www.3345.pl
poprzez prawidłowo wypełniony formularz, który po zaakceptowaniu przez pracownika odeślę drogą mailową link do realizacji płatności.
Płatności dostępne są tylko w walucie PLN.
Realizacja płatności
Płatności na portalu są realizowane przez operatora płatniczego Tpay..
Obsługiwane karty płatnicze: VISA, MasterCard,
Dostępne w płatnościach Tpay przelewy bankowe: mTransfer (mBank), mPay, Płacę z Interligo, MultiTransfer (MultiBank), Przelew24 (BZWBK), ING Bank Śląski, Płać z Nordea, Przelew z BPH, Pekao24 (Bank Peako S.A.), iPKO (Bank PKO BP), Moneybookers, SEZAM (Bank BPH SA), MilleNet (Millennium Bank), , Lukas Bank, Bank Ochrony Środowiska, Toyotabank, AliorBank, CityBank, Bank BPH.
Faktury VAT
Rezerwacje zrealizowane na portalu internetowym www.3345.pl o chęci uzyskania faktury VAT należy poinformować firmę 3345 w formularzu zakładania rezerwacji w polu „dodatkowe uwagi”. W innym przypadku firma 3345 pozostawia sobie prawo do nie wystawienia faktury i dostarczenia jedynie paragonu.
Zwroty
Zwrot płatności jest możliwy tylko w przypadku nie zrealizowania zamówienia przez firmę 3345.pl
W celu otrzymania należnego zwrotu płatności za dokonaną i opłaconą rezerwację w związku ze zwrotem rezerwacji, należy wysłać wniosek na adres elektroniczyny sklep@3345.pl . Należny zwrot dokonywany jest w terminie do 30 dni od otrzymania wniosku oraz tylko i wyłącznie na rachunek, w związku z którym wydano kartę płatniczą, za pomocą której została opłacona rezerwacja.
Reklamacje dotyczące płatności
Reklamacje dotyczące Płatności realizowanych na portalu internetowym www.3345.pl powinny być kierowane do operatora płatniczego Tpay.
Tpay przyjmuje reklamacje w formie pisemnej wysłane pocztą na adres Tpay (Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 73/6), w formie elektronicznej przy wykorzystaniu formularza https://tpay.com/kontakt/formularz-kontaktowy lub na adres mai: kontakt@tpay.com. Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane i informacje: przyczynę reklamacji, opis zastrzeżeń, adres e-mail, identyfikator transakcji, kwotę Płatności, nazwisko i imię właściciela konta bankowego, datę Płatności oraz nazwę banku, na konto którego skierowana została płatność. Tpay zobowiązuje się do obsługi reklamacji Użytkowników oraz udzielania im odpowiedzi najpóźniej w ciągu 15 dni. Odpowiedź na reklamację jest wydawana zgodnie z życzeniem Użytkownika na jego adres poczty elektronicznej. W innych przypadkach Tpay udziela odpowiedzi w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji. Szczegółowa procedura reklamacji znajduje się w linku: https://tpay.com/user/assets/files_for_download/regulamin.pdf.